maanantai 24. kesäkuuta 2013

Tosi hyvä fiilis ;D & Cybershop.fi ja Pretty.fi

Heeipä heei taas :D
Nyt ku on tullu taas nää lämpimät ilmat, niin mulla on sen taki (kai) ihan sillee hyvä fiilis ;D Saattaa johtuu kans siitä koska kohta on Heinäkuu ja pääsen sinne Helsinkiin :3
Mä oon kans kelannu, että tekisin videopostauksen, mutta mulla ei oo mitään kunnon aihetta. En haluut tehä sellasta "alotusvideoo" koska ne on vaan semmosia (ainaki mun kohdalla):
"Moii kaikki mä aattelin nyt tehä tälläsen öööö alotusvideon ku mä siis alotan ehkä tekeen näitä videoita. Mä en nyt tiiä mitä tässä sanoisin koska ööö öööö..." Elikkä tulis tosi tylsää matskuu.
Mun blogii katottiin eilen jtn. 10 kertaa, mut luulen että ei kukaan tilannut. (joo ei tilannut) tai edes kommentoinu.. Mut jos joku sattuu lukemaan, niin videopostaus ehdotuksia kaipailen.

Ne mun Helsingin suunnitelmat on aika jännii, ensinnäki aattelin mennä Nooran kaa hengaa sinne stadiin, ja sit lintsille yms. Mun on pakko päästä Cybershoppiin.

Joo tosta Cybershop jutusta tuli mielee, että mun tulevat hiukset on latvoista pinkit & violetit. Tääl oulussa ei oo cybershop myymälää, niin en voi ostaa täältä. Paitsi on se verkkokauppa, mut en jaksa tilata :P Jos siis mulle myyän se violetti hiusväri  :D ja haluun kans sellaset yli söpöt viiksi korvikset :3 oli siel pari muutaki juttuu mitkä haluaisin Voisin laittaa pari kuvaa niistä:


Irtoniittejä koska aattelin et tuunaan mun laukun tai kengät niillä :D

Aattelin kans tilata pretty.fi sivulta eyelinerin ja ehkä jotain muuta pientä, mut se jää sitten nähtäväks :P


eyeliner

Nyt mun pitää sanoo että heippa, ja pitäkää hauska päivä! :)


P.s Blogini mainitseminen omassasi auttaa enemmän kuin uskotkaan! :)

1 kommentti:

  1. Mäki haluaisin tollaset viiksi korvikset :)) Noi on ihanat ♥ :D

    VastaaPoista