sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Vietetty Jussi & Muita suunnitelmia

Heeipä hei taas ;D
Juhannus oli ja meni yhtä nopeesti ku tulikin. Kauheen nopeeta menny nää kesäloman viikot, ja kohta enää vaan kuukausi lomaa... Vaikka haluisinki kouluun, koska mulla menee rytmi sekasin ja syön liikaa kesän aikana. Herään joka päivä 10.30 ja sit syön varmaa 10 kertaa päivässä.. Mut kyllä tää kesäloma on muuten ihan jees.
Vietin juhannuksen serkkujen luona. Käytii perjantaina sellases pikkutivolis, joka oli tullu pariks päiväks pudasjärvelle. En ostanu ku kaks lippuu, koska siellä oli vaa 2 hyvää laitetta. Twister ja sit joku sateenvarjo juttu joka pyöri ja meni kauheen korkeelle.
Ku tultiin sieltä, nii paijasin sitte loppu illan niitten mun serkkujen kaneja. Kuvattiin kans kauhuelokuva sinä iltana & saunottiin. Oli ihan semi juhannus. En oo vieläkää saanu juotuu mun kaikkia limsoja, niit tölkkejä on jäljellä vielä 6.. huhhuh, no joka päivälle juomista :D

Tänään oli silleen aika tylsä päivä. Heräsin siinä yhentoista maissa, ja jäin sänkyyn pötköttää viel kahteentoista asti. Olin siis viime yön mummolla. Päivällä ne mun serkut tuli sit sinne mummolaan kyläilee. Eipä siinä, katottiin eläintenpelastustiimii & piirrettiin mun nuorimman serkun (2v.) Kanssa :D
On muuten tosi söpöö ku joku pieni ihminen oppii uusia sanoja, jos ei kokonaan, niin jotenkin.
Se mun serkku oppi kai jotenkin sanoon kirahvin ;D "irvi ahvi" oli sen tulkinta siitä. Se oli oikeesti söpöö ku se sano sen. ;3
Mut siis, lähettiin sit illalla tänne kotia päin, ja mulla tuli automatkalla ihan kauhee mahakipu :/ Otin kyl särkylääkkeen, mut sit se onneks helpotti.
Nyt kai mä täs vaan istun koneella. Äiti ei oo tullu vieläkää, vaikka 3h sitte se sano että on lähössä :D Tais vähä pitkittyy sillä se matka xd

Mulla on aika paljo suunnitelmii Heinäkuulle.
Me mennään Heinäkuun alussa Haaparantaan. Se on mun eka kerta sit ku käyn siel! En oo koskaa enne käyny siellä..
Ja sitten jossai vaihees Heinäkuuta mennään Helsinkiin. Nään siellä yhtä mun kaverii Nooraa, jonka oon tuntenu pitkään (aika pitkää :D) Mut en oo koskaa nähny D: jaja sit mennään kai Helsingin keskustaa shoppailee. En oo koskaa käyny Helsingin keskustassa, oon vaa jossai Hämeenlinnas, Espoos ja Turengis. & Linnanmäelle ;)
Ja jossai Heinäkuun vaihtees tuuriin :D

Mulla on kauhee jyrsijäkuume (siiis ei mikää tauti tai sellane, mikä tosta tulis mielee xd) Vaan siis haluisin kauheesti jonku Hamsterin, Kanin tai Rotan ;3 Ois niin kiva opettaa agilityä jollekkin pienemmälle eläimelle, ku ne on muutenki niin sulosia. Harmi vaan, että mun mahollisuus saada tollanen eläin on aika pieni, koska me reissataan koko ajan, nii se ois aika hankalaa. Meijän kissa Mökökään ei asu enää meillä, vaan se asuu meijän äitin miesystävän kotona. Nään sitä silloin tällöin.

Mut tästä tuli tämmönen tavallista pidempi postaus, joten huomiseen (tai ylihuomiseen) Moikka! :)

P.s En oo laittanu vielä kuvaa musta, joten tässä olis:

ei oo mikään mun paras kuva, ja mun hiukset & silmät vammaa mut tähän hätään ei löytyny muuta, sori :c (& Muokkaus päin peeeersettä)

1 kommentti:

  1. Mä tuun sun kaa sinne Haaparantaan! :DD Ja mullahan on Mörri <3 Eli mun hamsteri ;) Sä voit opettaa sille mun kaa agilityä (:

    VastaaPoista